Een grote groep slimme social-natives kijkt door traditionele ads heen. Social vereist tegenwoordig een frisse aanpak om effectief te blijven. Om succes te hebben in dit dynamische landschap, moet je meeliften op de golf van culturele verschuivingen. Gelukkig bieden de experts van DEPT® je een helpende hand. Join de DEPT® Lunch Break, waar de nieuwste inzichten worden gegeven over cultural content en hoe creators de deur openen naar betekenisvolle engagement en communities. Aan het einde van de Lunch Break heb je de praktische knowhow opgedaan om social marketing naadloos in je bedrijf te integreren en de do's en don'ts van het werken met creators onder de knie te krijgen.
Bereid je voor op een duik in de bruisende social media-wereld en ontdek het oneindige potentieel voor je merk. Onze sprekers, waaronder Mirjam van Veen, (Social) content creative, Salomé Rijnders, business lead influencer marketing en Lisse Mastenbroek, head of strategy, zullen laten zien hoe je als nooit tevoren contact kunt maken met je publiek - en je merkbekendheid op creatieve en eigenzinnige manieren kunt stimuleren. Jouw nieuwsgierigheid voedt het gesprek, dus voel je vrij om vragen te stellen en de kennis in je op te nemen.
Drie belangrijke takeaways:
- De grootste ontwikkelingen op het gebied van social media en makers
- De kunst van het verbinden en opbouwen van bloeiende communities via sociale media
- Deskundige tips zodat jij de kracht van creators morgen al kan benutten
In iets minder dan een uur worden ongrijpbare trends omgezet in praktische stappen, zodat jouw marketingstrategie klaar is voor de toekomst van brand building. Meld je aan via dept.ly/3OAm1nA.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!