Premium

Caroline van Turennout: ‘In crisis komt ware karakter van je merk naar boven’

ADFORMATIE CONNECTS DAILY Doelgroepen snakken met gitzwarte economie op komst, naar vertrouwen en leiderschap van merken.

Mariëtte Leenhouts (rechtsonder), Caroline van Turrennout en Martijn Delahaye (rechtsboven)
Adformatie Connects Daily

Adformatie Connects Daily is een online videopanel voor marketeers waarin we met specialisten inzoomen op een onderwerp dat te maken heeft met het coronavirus.

In deze aflevering spreken we drie topmarketeers: Caroline van Turennout, cmo bij Zeeman, Martijn Delahaye, cmo bij Afas en Mariëtte Leenhouts, directeur marketingcommunicatie bij Randstadgroep Nederland.

Snijden in marketinguitgaven

Het onderwerp van gesprek is dit keer: Hoe ga je als marketeer slim om met sterk ingekrompen budgetten? Het bedrijfsleven heeft het immers moeilijk en de eerste ‘kostenpost’ (marketing is in werkelijkheid geen kostenpost maar een investering!) waarin gesneden wordt, is vaak marketing.

  • Hoe is dat bij Zeeman, Afas en Randstad?
  • Welke keuzes maken zij, nu ze minder geld kunnen uitgeven?
  • Onderzoek wijst uit: merken die tijdens crises blijven investeren in marketing en betaalde reclame, komen er sneller en sterker uit, met een groter marktaandeel. Is dat besef er bij de bedrijven?

 

Kijk hieronder het gehele (niet-ge-edite) videogesprek. (Duur: 20:25)

Adformatie Connects Daily #9
premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie