Boukje Taphoorn verlaat Bol.com

Taphoorn zwaaide de marketing-scepter meer dan 6 jaar bij de webwinkel.

Boukje Taphoorn
Bol.com

Per 1 juli verlaat Boukje Taphoorn Bol.com (bol) waar ze vanaf maart 2018 de functie van chief marketing & sustainability officer bekleedde. Wat haar volgende stap is, is nog niet bekend. In een aankondiging op Linkedin zegt Taphoorn dat ze ernaar uitkijkt om haar passie en expertise in te zetten voor ‘nieuwe ondernemingen waar ik een verschil kan blijven maken’. Eerst is zij van plan ‘een goede zomerpauze’ te nemen.

Versnellen van groei

In dezelfde aankondiging noemt Taphoorn zes mijlpalen die werden bereikt in haar tijd bij Bol.com, zoals ‘modernisering van het merk’, ‘versnellen van groei’ en ‘stimuleren van de digitale & technologische agenda in Europa’.

Marketeer of the Year

In april 2021 werd Taphoorn uitgeroepen tot Marketeer of the Year. In een interview met Adformatie zei ze toen blij te zijn dat Bol.com ‘niet zo’n puur winstgedreven bedrijf is’. Het interview is hier terug te lezen.

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Coen Olde Olthof
Dat inzicht en die drive gaan ze missen.
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie