Per 1 juli verlaat Boukje Taphoorn Bol.com (bol) waar ze vanaf maart 2018 de functie van chief marketing & sustainability officer bekleedde. Wat haar volgende stap is, is nog niet bekend. In een aankondiging op Linkedin zegt Taphoorn dat ze ernaar uitkijkt om haar passie en expertise in te zetten voor ‘nieuwe ondernemingen waar ik een verschil kan blijven maken’. Eerst is zij van plan ‘een goede zomerpauze’ te nemen.
Versnellen van groei
In dezelfde aankondiging noemt Taphoorn zes mijlpalen die werden bereikt in haar tijd bij Bol.com, zoals ‘modernisering van het merk’, ‘versnellen van groei’ en ‘stimuleren van de digitale & technologische agenda in Europa’.
Marketeer of the Year
In april 2021 werd Taphoorn uitgeroepen tot Marketeer of the Year. In een interview met Adformatie zei ze toen blij te zijn dat Bol.com ‘niet zo’n puur winstgedreven bedrijf is’. Het interview is hier terug te lezen.
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!