Niet sales pitches, maar goede verhalen zorgen voor binding met je doelgroep. In deze tweedaagse training leer je jouw contentstrategie versterken met behulp van storytelling technieken. Zo bouw je aan het onderscheidend vermogen van je merk én leer je activerende, aansprekende content maken. Wanneer je contentstrategie stevig staat ga je concreet aan de slag met het plannen voor middelen en media. Je zet de strategie uit volgens de klantreis: brand awareness, keuzebepaling, conversie en customer loyalty. Voor elke stap ontwikkel je een plan in posts, blogs, video, podcasts of Instagram. Zo doe je strategisch inzicht op over hoe je slimme keuzes maakt binnen het landschap van social producing.
De eerstvolgende training vindt begin juni plaats in Rotterdam. Bezoek de website van Versdenkers voor meer informatie, actuele trainingsdata en aanmelden.
Datum: 4 en 11 juni of 6/13 augustus
Tijd: 10:00 - 16:00
Locatie: Versdenkers atelier in Rotterdam
Voor wie is deze training bedoeld?
Deze training is geschikt voor marketing en communicatie professionals, contentspecialisten en alle andere creatieven die in hun werk te maken hebben met merkstrategie en contentmarketing. Deze training wordt ook incompany verzorgd, eventueel in combinatie met strategisch advies.
De missie van Versdenkers
Versdenkers stimuleert strategische creativiteit in organisaties en bij professionals door middel van training, coaching en advies. Organisaties zijn vaak gericht op risicomijdend handelen. Daarom teamt Versdenkers met trainers die ook werken als acteur, kunstenaar, ontwerper of muzikant. Zij kijken vanuit onverwachte invalshoek naar de wereld en komen middels hun art practice tot nieuwe oplossingen. Door deze creativiteit strategisch in te zetten ontstaat ruimte voor innovatie.
Benieuwd naar onze andere trainingen? Oriënteer je op het aanbod op onze website of neem contact op voor maatwerk trajecten.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!