De Amsterdam Pride Week is in volle gang. Tijdens deze week wordt er aandacht besteed aan de LHBTIQ+ gemeenschap. Iedereen mag zichzelf zijn en niemand zou dit hoeven verbergen. Veel Nederlandse bedrijven denken hier hetzelfde over en dus wordt er weer volop ingehaakt.
Om te beginnen met Gorillaz en hun (P)rider
Ook ABN Amro blijft niet achter. Ze maken het persoonlijk, met dit verhaal over Eric.
T-mobile steunt samen met Stichting Join Us de jongeren in de LHBTIQ+ gemeenschap
En ook bij Vodafone kan iedereen zichzelf zijn.
Bij Spotify is de Pride niet maar voor een bepaalde tijd
Mocht je graag iets in het thema kijken deze week, ben je bij Universal aan het juiste adres
Coca Cola toont waar zij voor staat.
Hoewel de geschiedenis misschien niet even vrolijk gekleurd is, is dat deze week gelukkig anders.
Ook HEMA laat zien een voorstander te zijn van diversiteit.
Dit beeld van Schiphol zegt meer dan genoeg.
Bij de Bijenkorf kleuren deze week de vlaggen ‘regenboog’.
De politie blijft zich constant inzetten voor de veiligheid van mensen uit de gemeenschap.
Rabobank steunt niet alleen verschillende clubs, maar ook de LHBTIQ+ gemeenschap.
Dé Nederlandse vliegtuigmaatschappij vliegt deze week in stijl.
In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Sandra Jongerden.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!