Albert Heijn lanceert een premium-abonnement voor klanten onder de naam Mijn Albert Heijn Premium.
Premium-abonnees krijgen voor 12 euro per jaar onder meer 10 procent korting op alle biologische producten, dubbele spaarzegels, koopzegels en Mijn AH Miles en meer persoonlijke aanbiedingen.
Klanten kunnen ‘tot meer dan honderd euro’ besparen met het abonnement, stelt de supermarkt.
'Volgende stap digitalisering'
Marit van Egmond, algemeen directeur Albert Heijn, noemt het Premium-abonnement ‘een nieuwe innovatieve stap in de digitalisering van ons klantprogramma’.
Het premium-abonnement komt naast de Bonuskaart, die AH in 1998 introduceerde, en de Albert Heijn-app. Inmiddels zijn beide onderdeel van een digitaal klantenprogramma met onder andere persoonlijke aanbiedingen, gepersonaliseerde kookinspiratie, bezorgbundels en sparen.
Het Premium-abonnement strekt zich ook uit over de andere merken van Ahold Delhaize in Nederland. Klanten krijgen flinke korting op het Club Gall & Gall VIP-membership en Select van Bol.com.
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!