De coronamaatregelen van half maart 2020 hadden een grote impact op Karwei. De nieuwe campagnes die in samenwerking met TBWA\Neboko en New Growth Strategies werden gemaakt en gepland stonden rondom de herpositionering en de nieuwe pay-off: De bouwmarkt met smaak- werden stop gezet in verband met de dreigende sluiting van de bouwmarkten. Karwei is onderdeel van Intergamma en in België moest GAMMA België helaas zijn deuren tijdelijk sluiten.
In deze 24talk gaat Mariëlle Rooswinkel, manager marketing communicatie en formule van Karwei, in gesprek met Marion Kuiper, client partner bij dentsu, over de impact die dit had op onder andere hun samenwerking en de uitdagingen waar we voor stonden.
Tot slot praten we verder over de ideale media-mix van Karwei en de veranderingen daarbinnen de afgelopen maanden. Wist jij bijvoorbeeld dat Karwei maandelijks 6 miljoen kijkers bereikt via Pinterest? En inmiddels 250.000 fans heeft op Instagram? Daarmee zijn ze de grootste in wooninspiratie.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!