Of je nu deel uitmaakt van een groot bedrijf, een merk of een marketing agency, het managen van de media go-to-market-workflow kan een gedoe zijn. Video- en content productie voor marketingcampagnes neemt al genoeg tijd in beslag om ook nog eens na te denken over de toegankelijkheid en de distributie van alle media. Doorlooptijd wordt korter, deadlines volgen elkaar sneller op en de hoeveelheid content groeit per campagne.
In deze talk zullen twee market challengers, Under Armour en MediaLab, het gesprek aangaan hoe zij al jaren succesvol samen in de markt staan. Niet door “te schreeuwen op een feestje” of heel veel herrie te maken, maar door specifieke partnerships voor video content productie aan te gaan om zo hun doelgroep te bereiken.
Tim Duffels – Senior Manager Creative bij Under Armour EMEA
Tim werkt sinds 2011 aan het bouwen van opmerkelijke media bij Under Armour. Hij begon als grafisch ontwerper, maar zijn drive heeft hem al snel naar een managementpositie gebracht. Hij geniet nog steeds van de uitdaging om de beste creatieve oplossing te vinden en te bouwen. Of het nu is door het aansturen van agentschappen of door het in-huis te creëren, hij streeft er altijd naar om de grote creatieve ideeën naar een hoger niveau te tillen.
Hans de Heus – CEO bij MediaLab
Hans de Heus startte in 2013 als commercieel manager bij MediaLab en sinds 2019 de CEO. Samen met de CTO van MediaLab geeft hij dagelijks leiding aan de Nederlandse SaaS oplossing voor van bekijken, reviewen, versturen en opslaan van grote media bestanden. Internationaal geniet MediaLab ook al grote bekendheid en Hans heeft het zijn missie gemaakt om MediaLab het grootste professionele media management platform van Europa te maken.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!