Na een strategische en creatieve pitch heeft Emmi Benelux, een dochteronderneming van het Zwitserse zuivelbedrijf Emmi, besloten zijn communicatie voor Emmi CAFFÈ LATTE in de Benelux onder te brengen bij The Oddshop. Het bureau wordt ingeschakeld voor de lancering van het merk op de Nederlandse en Belgische markt.
Met het lifestylemerk Emmi CAFFÈ LATTE richt het zuivelbedrijf zich op jongeren. The Oddshop zegt dat het 'een van de belangrijkste producten uit het portfolio van Emmi' is en in veel Europese landen marktleider op het gebied van ijskoffie (ready-to-drink). Voor de introductie op de Nederlandse markt en uitbreiding van de activiteiten in België werd gezocht naar een bureau met gevoel voor de lokale markt.
Het eerste werk zal in het voorjaar van 2015 te zien zijn.
Christian Exner, senior brand manager bij Emmi Benelux licht de keuze voor The Oddshop toe: 'The Oddshop kwam met een sterk en geïntegreerd concept dat naadloos aansluit op onze merkessentie en onze ambitie. Ook hun manier van werken sprak ons erg aan. Niet vanuit een traditionele bureau klant relatie, maar juist als partner om van Emmi CAFFÈ LATTE een succes te maken.'
Enkele voorbeelden van werk voor Emmi CAFFÈ LATTE dat voor andere markten werd gemaakt, ziet u in onderstaande video's:
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!