Overslaan en naar de inhoud gaan

Wordt de Heineken Coolbag dé killer-premium van deze zomer?

Het biermerk heeft het over 'een comfortabele koeltas waar je mee gezien kan worden'.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

'IJskoud op pad deze zomer met de Heineken Coolbag.' Dat is de trigger waarmee Heineken bierconsumenten naar de supermarkt wil trekken voor de aanschaf van acht blikjes pils plus coolbag (9,99 euro). De tas is niet alleen bedoeld om het parkpils koel te houden, maar moet ook enige coolness verschaffen aan de drager ervan.  De premium vanaf maandag 12 juni verkrijgbaar.

related partner content for mobile comes here

Go go gadgets
Behalve bovengenoemde functionaliteiten, zit er aan de voorkant van de koeltas een fietslampje in de vorm van de rode Heineken-ster. Bovendien zit er een opener aan de tas. Meer informatie is hier te vinden. 

Devil is in the detail
Heineken liet in het verleden al zien dat het aandacht schenkt aan details, ook als het gaat om het uitbrengen van een premium. Zo werd de WK-premium in 2014, het 'Sambashirt', voorzien van zogeheten 'schud-vulling' (hieronder gedragen door Hans Klok en twee WK-babes).

Het W-hals-shirt (2016) was voorzien van een W (van Willem-Alexander) bij de hals om de viering van Koningsdag luister bij te zetten. ('Met Maxima draagcomfort.')

De Heineken zomerpremium van 2015, het Heineken Speakerkratje, was een groot succes.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in