Wommers geven WK-tactieken

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

18 en 19 mei aanstaande wordt in Barcelona, Spanje, de tweede
" title="
">International Word of Mouth Marketing Conference gehouden.

Leuk lokkertje: tijdens de conferentie wordt haarfijn uitgelegd hoe je als arme adverteerder via Word of Mouth toch nog een graantje mee kunt pikken van de WK-koorts, ook al behoor je dus niet tot de kleine groep officiële sponsors (die daarvoor wel flink in de buidel moeten tasten).

Laten we op Molblog even een voorzetje geven wat betreft WOM-tactieken voor het komende WK.

Welke adverteerder leent zich bij uitstek voor (clandestiene?) buzz rond dit evenement? Of welke officiële sponsor zou zijn officiële (traditionele) marcom goed kunnen versterken met word of mouth? Adidas en Yahoo liggen uiteraard voor de hand, gezien de van .

Wat denk jij?

Voor de geïnteresseerde: Dave Balter (), Miguel Ángel Acosta Tally (), Stephanie N. Robesky (), Marc Davis (), Nils Andres (), Sven Dörrenbächer (), John Moore (Brandautopsy) en Peter Kim () hebben inmiddels toegezegd om een praatje te komen houden in Barcelona.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie