18 en 19 mei aanstaande wordt in Barcelona, Spanje, de tweede
" title="
">International Word of Mouth Marketing Conference gehouden.
Leuk lokkertje: tijdens de conferentie wordt haarfijn uitgelegd hoe je als arme adverteerder via Word of Mouth toch nog een graantje mee kunt pikken van de WK-koorts, ook al behoor je dus niet tot de kleine groep officiële sponsors (die daarvoor wel flink in de buidel moeten tasten).
Laten we op Molblog even een voorzetje geven wat betreft WOM-tactieken voor het komende WK.
Welke adverteerder leent zich bij uitstek voor (clandestiene?) buzz rond dit evenement? Of welke officiële sponsor zou zijn officiële (traditionele) marcom goed kunnen versterken met word of mouth? Adidas en Yahoo liggen uiteraard voor de hand, gezien de acties van Nike en Google.
Wat denk jij?
Voor de geïnteresseerde: Dave Balter (BzzAgent), Miguel Ángel Acosta Tally (Ask Jeeves), Stephanie N. Robesky (Skype), Marc Davis (Yahoo! Research Berkeley), Nils Andres (Brand Science Institute), Sven Dörrenbächer (DaimlerChrysler), John Moore (Brandautopsy) en Peter Kim (Forrester) hebben inmiddels toegezegd om een praatje te komen houden in Barcelona.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!