Vegetarische Slager claimt product van concurrent, maar dat 'picken' ze niet

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

Vegetarische Slager

Vleesvervangende schaamte…

1. Het begint bij Sylvia Witteman, die bijzonder enthousiast is over de vegetarische saucijzenbroodjes van de Hema.

Vegetarische Slager
Vegetarische Slager

2. De Vegetarische Slager zag het en was trots, want deze zijn “natuurlijck” van hen.

Vegetarische Slager
Vegetarische Slager

3. Eén probleempje…

Vivera
Vivera

4. Ze zijn toch echt van Vivera.

Vivera
Vivera

5. Chantal is hoe dan ook zeer enthousiast.

De Vegetarische Slager
De Vegetarische Slager en Vivera

6. Vivera vat de vreemde claim van de Vegetarische Slager sportief op, en trakteert zelfs…

Vivera
Vivera

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Frank Sars. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie