UPS heeft een nieuwe merkbelofte: problemen oplossen

Het bedrijf lanceert de ‘UPS united problem solvers’-campagne in Europa.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De Europese merkbelofte ‘UPS United Problem SolversTM’ is een nieuwe positionering die de mogelijkheden van het bedrijf om problemen voor klanten op te lossen moet communiceren.

De campagne bestaat onder andere uit verschillende real-life klantverhalen.

Het moet laten zien hoe medewerkers ‘met expertise en toewijding problemen oplossen waardoor klanten hun business kunnen laten groeien.’

Met de boodschap worden klanten uitgenodigd het bedrijf ‘uit te dagen met hun bedrijfsproblemen’.

De campagne (televisie, print en online) gaat van start in Duitsland en het Verenigd Koninkrijk, en in enkele internationale markten zoals China en Mexico.

The UPS United Problem Solvers campagne is ontwikkeld in samenwerking met het reclamebureau van UPS, Ogilvy & Mather.

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie