Unilever Nederland verbindt zich met Dove Men+Care als maatschappelijk hoofdsponsor aan de komende editie van de Amsterdam City Swim én de New Amsterdam City Swim in New York. In de drie voorgaande Amsterdamse edities is er bijna 4,5 miljoen euro aan donatiegeld bijeengebracht ten behoeve van de strijd tegen ALS.
Uniek zwemevenement
Frank Weijers, General Manager van Unilever Benelux: ‘Unilever en Dove zijn beide merken met een sociale missie. Vanuit de overtuiging dat we als groot bedrijf een belangrijke verantwoordelijkheid hebben richting de maatschappij, ondersteunen wij met Dove Men+Care dit unieke zwemevenement zodat ALS de aandacht krijgt die het verdient en nodig heeft.‘
New York
De internationale ambitie van de Stichting wordt waargemaakt op 21 juni a.s. wanneer de New Amsterdam City Swim in New York wordt georganiseerd. Marc ter Haar, voorzitter van de Stichting Amsterdam City Swim en in 2012 mede-initiatiefnemer, is uiteaard verheugd met de steun van Unilever. ‘De Stichting heeft met haar internationale ambitie de droom uitgesproken om wereldwijd de strijd tegen ALS aan te gaan en internationale samenwerking daaromtrent te verbeteren. Daarom zijn we op zoek naar stevige merken die ons City Swim merk sterker maken, dat helpt ons in de strijd tegen ALS en de publiciteit rondom deze nog steeds ongeneeslijke ziekte’ De Amsterdam City Swim wordt georganiseerd door House of Sports.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!