Vroeger hadden merken onderonsjes aan de lopende band, denk bijvoorbeeld aan deze turbulente momenten tussen KLM en Transavia. Nu is dat een heel stuk minder, maar dat houdt Bol.com en T-Mobile niet tegen…
Dit is de tweet van Bol.com waardoor het bolletje ging rollen.
Wees jezelf, tenzij je een webwinkel kunt zijn, wees dan een webwinkel.
— bol.com (@bol_com) May 25, 2023
Waarop T-Mobile het volgende antwoord klaar had staan.
Ik wil een magenta unicorn zijn, mag dat ook? pic.twitter.com/uh8WRg9b1Q
— T-Mobile Webcare (@tmobile_webcare) May 25, 2023
Al snel bleek dat de twee merken niet door één deur kunnen…
We kunnen je babyroze bieden, is dat oké?
— bol.com (@bol_com) May 25, 2023
Ik zal doen alsof ik dat niet heb gelezen. #magenta4life
— T-Mobile Webcare (@tmobile_webcare) May 25, 2023
Prima, er gaat toch niets boven blauw. #blauw4life
— bol.com (@bol_com) May 25, 2023
Met ‘oranje’ duidde T-Mobile op alles behalve Ziggo.
Oranje, toch?
— T-Mobile Webcare (@tmobile_webcare) May 25, 2023
Laten we wel realistisch blijven. Oranje boven, niet onder.
— T-Mobile Webcare (@tmobile_webcare) May 25, 2023
Maar T-Mobile écht niet bellen, zodra iemand anders er zich ook mee gaat bemoeien…
— T-Mobile Webcare (@tmobile_webcare) May 25, 2023
In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Mervin van Deursen
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!