Onder de titel ReGroup brengt GroupM dé mediapodcast van Nederland uit. Een podcast waar Rik toe Water & Maiko Valentijn maandelijks samenkomen om alle actuele ontwikkelingen binnen de media te bespreken. Met gasten uit het vakgebied en experts van GroupM gaan zij op zoek naar het antwoord op de vraag die hen dagelijks bezighoudt: 'how can we make advertising work better for people?'
De nieuwste aflevering van ReGroup staat in het teken van ‘de televisie’. Angela de Jong, de kritische TV-columnist van het AD, laat zich van een andere kant horen. Op een gepassioneerde wijze geeft zij haar mening over de huidige staat van de lineaire televisie. Wat is volgens haar van cruciaal belang om de kijker weer terug te winnen?
- Is de fusie tussen RTL en DPG goed nieuws in deze strijd?
- Nemen de omroepen de gemiddelde kijker wel voldoende serieus? En wie is de gemiddelde kijker en waarom ‘wij’ dat niet zijn.
- Welke programma’s missen we in het huidige aanbod en wat mag in 2024 van de buis verdwijnen?
- Waarom de kijker meer mag verwachten van de publieke omroepen, t.o.v. de commerciële zenders.
- En als uitsmijter, wil Angela niet zelf een zender wil beginnen?
Kortom, stem af op de nieuwste editie van de mediapodcast ReGroup en hoor hoe televisie aantrekkelijk blijft en niet slechts een 'bruine boterham met kaas' moet zijn.
Alle afleveringen van ReGroup, inclusief deze spraakmakende editie met Angela de Jong, zijn te beluisteren op Spotify Mis het niet en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen de media-industrie.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!