Overslaan en naar de inhoud gaan

Talpa Media Solutions slaat handen ineen met Tuneln

Talpa hoopt hiermee adverteerders en bureaus beter te bedienen in het digitale audiodomein.
Talpa
© ANP
Talpa
© ANP

Talpa Media Solutions gaat per 1 april als 'exclusieve salespartner' in Nederland aan de slag voor Tuneln, distributiepartner voor radiozenders. Luisteraars zijn via Tuneln in staat om via connected devices (smart speaker, digital radio) met een internetverbinding naar radiostations te luisteren. Talpa gaat de verkoop van de digitale audiospots voor Tuneln in Nederland verzorgen.

related partner content for mobile comes here

Meer luisteraars

Allard Ruyl, ceo Talpa Media Solutions, zegt: 'Met deze samenwerking vergroten we ons bereik in het digitale domein. Dit houdt in dat er meer luisteraars bereikt kunnen worden en dat Talpa in staat is om adverteerders en bureaus beter te bedienen in dit snelgroeiende advertentiedomein.'

Adverteerders kunnen 'het miljoenenbereik' van Talpa Media Solutions per 1 april inkopen. Hiermee kunnen ze gebruikmaken van bekende targetting-mogelijkheden, zoals de kenmerken tijd, regio en demografisch. Adverteren in audio wordt op deze manier nog relevanter en effectiever, aldus Talpa.

Richard Stern, ceo van TuneIn, zegt tot slot: 'De combinatie van TuneIn's wereldwijde technologieplatform en audioprogrammering is wat deze dienst zo bijzonder maakt. De samenwerking met Talpa markeert een belangrijke stap voorwaarts in onze gecombineerde inspanningen om Nederlandse luisteraars te verblijden.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in