Talpa Media Solutions gaat per 1 april als 'exclusieve salespartner' in Nederland aan de slag voor Tuneln, distributiepartner voor radiozenders. Luisteraars zijn via Tuneln in staat om via connected devices (smart speaker, digital radio) met een internetverbinding naar radiostations te luisteren. Talpa gaat de verkoop van de digitale audiospots voor Tuneln in Nederland verzorgen.
Meer luisteraars
Allard Ruyl, ceo Talpa Media Solutions, zegt: 'Met deze samenwerking vergroten we ons bereik in het digitale domein. Dit houdt in dat er meer luisteraars bereikt kunnen worden en dat Talpa in staat is om adverteerders en bureaus beter te bedienen in dit snelgroeiende advertentiedomein.'
Adverteerders kunnen 'het miljoenenbereik' van Talpa Media Solutions per 1 april inkopen. Hiermee kunnen ze gebruikmaken van bekende targetting-mogelijkheden, zoals de kenmerken tijd, regio en demografisch. Adverteren in audio wordt op deze manier nog relevanter en effectiever, aldus Talpa.
Richard Stern, ceo van TuneIn, zegt tot slot: 'De combinatie van TuneIn's wereldwijde technologieplatform en audioprogrammering is wat deze dienst zo bijzonder maakt. De samenwerking met Talpa markeert een belangrijke stap voorwaarts in onze gecombineerde inspanningen om Nederlandse luisteraars te verblijden.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!