TAG Outdoor heeft het shopping- en parkingnetwerk van Hillenaar Outdoor overgenomen. Daarnaast heeft de nieuwe speler binnen digital out of home (DOOH) de exploitatierechten verworven voor Eindhoven en Rotterdam The Hague Airport en het digitale tankstationnetwerk in België.
De ruim vijfhonderd digitale abri’s staan in België op locaties van onder andere Esso, Texaco en Maes. TAG outdoor verzorgt in opdracht van DOAA België de verkoop voor de Nederlandse adverteerdersmarkt.
TAG Outdoor werkt ook samen met Hillenaar Outdoor, dat recent de focus geheel naar digitaal verlegde.
Programmatic Buying
Oprichters van TAG Outdoor zijn Deveron Gommers en Wouter Wunnink. Eerder waren ze binnen MMD Media, totdat Exterion Media het tankstationnetwerk overnam, eindverantwoordelijk voor de transitie van posters naar een volledig premium digitaal netwerk.
Gommers en Wunnink verwachten dat binnen DOOH programmatic buying en het gebruik, koppelen en optimaliseren van data nog sterker een stempel gaan drukken binnen de campagnes.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!