Het nieuwe concept biedt opdrachtgevers een effectief en sterk netwerk. Jona Rotting legt het concept uit: ‘we bestaan alleen uit creatievelingen die zelfstandig ondernemer zijn en dus niet enkel binnen bureaus hebben gewerkt. De meesten van ons werken al jaren met veel succes samen, waardoor we een netwerk zijn dat het beste uit iedere creatieveling haalt. En dat is waardevol, want het kan veel tijd en onnodig project management schelen voor opdrachtgevers.’
Rotting: 'het grootste onderscheid is dus dat we geen grote vergaarbak van freelancers zijn, waar je als opdrachtgever niet weet of het werkproces wel goed gaat uitpakken.’ Superglue is geen reclamebureau of agentschap, dus er komen geen bijkomende kosten kijken bij het inhuren van een Superglue creatieveling.
Niet alle creatieve freelancers kunnen zich aanmelden bij Superglue. ‘Pas als een samenwerking echt een zakelijke en creatieve klik heeft bewezen, dan is het logisch voor onze opdrachtgevers die persoon tot Superglue member te maken. Ons team is daarmee weliswaar hecht maar ook organisch van karakter’, aldus Rotting.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!