Overslaan en naar de inhoud gaan

Shell gaat bureaurelaties herzien

Het Nederlands-Britse olieconcern werkt nu wereldwijd nog samen met WPP.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het WPP-team bestaat uit J. Walter Thompson en MediaCom. Shell werkt al lang samen met deze bureaus. J. Walter Thompson is zelfs al meer dan twintig jaar het creatieve bureau voor Shell.

Shell doet geen uitspraken over de review. J. Walter Thompson meldt in een verklaring mee te willen doen aan de review. 'Het is voor ons een kans om de relatie te verlengen.'

De review van Shell is de volgende in de rij grote wereldwijde reviews en pitches. Een beweging die sinds een aantal jaren aan de gang is. Momenteel lopen ook (media)reviews van Microsoft en Mars.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in