Efteling laat influencers uit omringende landen bloggen en vloggen vanuit een vakantiehuisje


De Efteling introduceert in de maanden april en mei 2018 het ‘Efteling International Blog House’. Een Dorpshuys in Vakantiepark Efteling Bosrijk wordt gedurende deze maanden exclusief bewoond door bloggers en vloggers uit Duitsland, Frankrijk, Engeland, België en Nederland. Zij geven elkaar steeds symbolisch de huissleutel door als in een blog-estafette.
Met dit initiatief wil de Efteling meer internationale aandacht vragen voor de verblijfsmogelijkheden in het park.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSFons Jurgens van de raad van bestuur: ‘Dit initiatief is een volgende stap om de kwalitatieve samenwerking met influencers in Nederland en onze buurlanden verder te vergroten. Hoe leuk is het om hen gastvrij te ontvangen met een eigen vakantiehuis? We laten hen de Efteling zo authentiek mogelijk beleven en hopen dat ze hun volgers maar ook elkaar zullen inspireren.’
De Efteling wil in 2020 een internationale verblijfsbestemming te zijn met 5 miljoen bezoekers. In 2016 waren dat er 4,76 miljoen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid