De Joint Industry Committees (JIC’s) en de marketingbureaus veranderen per 1 maart hun samenwerkingsnaam MediaHuis in MediaClub. Het gaat om Stichting KijkOnderzoek (SKO), Stichting Nationaal LuisterOnderzoek (NLO), Stichting Nationaal Onderzoek Multimedia (NOM), tv-marketingorganisatie Screenforce, het Radio Advies Bureau (RAB), Platform Media Adviesbureaus (PMA), Vereniging Internetexploitanten (Vinex) en BuitenReclame Onderzoek (BRO).
MediaClub verhuist ook naar een andere locatie in Amsterdam Zuidoost aan de Burgemeester Stramanweg 108.
Met het opzetten van het oorspronkelijke MediaHuis vijf jaar geleden was de samenwerking tussen de betrokken partijen rond het meten en marketen van luisteren, kijken en lezen al in gang gezet. Plan is om de samenwerking verder te versterken. Momenteel loopt er bijvoorbeeld een gezamenlijke tender voor een nieuw crossmediaal bereiksonderzoek.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!