Overslaan en naar de inhoud gaan

RTL Ventures investeert in Squla

RTL Ventures maakte vandaag bekend een belang van 20,3 procent te nemen in Squla, een online oefenprogramma voor kinderen op de basisschool.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het online oefenprogramma van richt zich op kinderen van groep 1 tot en met 8 en helpt ze op een speelse manier te oefenen voor school, door middel van quizzen, games en instructiefilmpjes.

related partner content for mobile comes here

Volgens Nicolas Eglau, directeur Ventures bij RTL Nederland wordt leren via mobiele apparaten steeds populairder. ‘De positie die Squla binnen korte tijd in het moderne onderwijs heeft verworven, is indrukwekkend.’

Volgens Eglau past Squla dan ook perfect in het portfolio van omdat het bedrijf zich in een groeimarkt bevindt en een bewezen business model heeft.

André Haardt, CEO en oprichter van Squla: ‘We hebben flinke groeiambities, ook internationaal en willen continu blijven vernieuwen. Bijvoorbeeld door ons scala aan mobiele apps fors uit te breiden. De investering van RTL Ventures maakt dat mogelijk.’

Squla is sinds 2010 actief op de Nederlandse markt en heeft rond de 33.000 leden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in