Overslaan en naar de inhoud gaan

RTL gaat samenwerken met Qmusic, Exterion Media en Jean Mineur

RTL maakte dat bekend tijdens het Knippen en Scheren Event.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

RTL Nederland en Qmusic gaan per 1 januari volgend jaar samenwerken op het gebied van branded content. De bundeling van de krachten moet adverteerders en merken de mogelijkheid bieden hun bereik te vergroten. Ook komt er een samenwerking met out-of-home exploitant Exterion Media en bioscoopreclamebedrijf Jean Mineur Mediavision.

related partner content for mobile comes here

Dat werd vanmiddag bekend tijdens Knippen en Scheren Event in Theater Amsterdam, waarin RTL meer onthulde over de nieuwe Fan centric strategie en de commerciële koers die het mediabedrijf het aankomende jaar wil gaan varen.

Ton Rozestraten, Chief Commercial Officer bij RTL licht de samenwerking met Qmusic toe: ‘Door de samenwerking te zoeken met Qmusic wordt een groter relevant bereik gegarandeerd. Qmusic is een ondernemend radiostation dat elke dag een enorme schare luisteraars aan zich weet te binden. Door die kracht te koppelen aan onze groeiende kennis van onze kijkers en bezoekers zijn we samen in staat om mooie innovatieve crossmediale proposities te ontwikkelen.'

Op commercieel vlak werd vorige maand bekend dat ook RTL de bureaucommissie schrapt, in navolging van Ster. Andere grote mediapartijen als BrandDeli, Qmusic en Talpa zijn inmiddels ook om.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Henk Burgerhout

Tja, logische actie.... maar het is inmiddels wel duidelijk, dat RTL van trendsetter verworden is tot een (in het beste geval...) trendvolger. Kom weer eens met echt vernieuwende initiatieven, dames en heren!

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in