Overslaan en naar de inhoud gaan

Radio 10 met Top 4000 marktleider in commerciële doelgroep

De afgelopen twee weken was Radio 10 al marktleider in 13+ met de hitlijst.
top4000
top4000

Radio 10 is in de derde week van de Top 4000 marktleider in de commercieel belangrijke doelgroep 20-49 jaar. Met een aandeel van 19,3 procent behaalt de zender van Talpa Network naast het marktleiderschap ook een eigen record in beluistering. De afgelopen twee weken was Radio 10 al marktleider in de kerndoelgroep 30-59 jaar en 13+.

Voorgaande weken liet de zender al een forse stijging zien. In de eerste week van de lijst 17,2 procent, in de tweede week 18,0 procent.

related partner content for mobile comes here

Creative Director Radio Dave Minneboo: 'Dankzij de nieuwe meetmethode kan de beluistering dit jaar voor het eerst preciezer gemeten worden. Uit de positieve reacties van onze luisteraars wisten we al dat de Top 4000 ongekend populair is en nu bevestigen de cijfers dat meer dan ooit. Deze week heeft Radio 10 een record aan verschillende luisteraars (13+) weten te bereiken: ruim 3,4 miljoen.'

De gehele radiogroep van Talpa Network haalt een record. Inclusief de themastations scoort Talpa Network met Radio 538, Radio 10 en Sky Radio 41,4 procent marktaandeel in 20-49 jaar.

NPO Radio 2 Top 2000

Of Radio 10 in de hele maand december marktleider wordt, is nog even afwachten. Traditioneel is NPO Radio 2 in de feestmaand marktleider met de uitzending van de Top 2000. Die uitzending begint op 25 december. Wel is al 'De Extra 500' te horen op de publieke zender, met de nummers 2500 tot en met 2001.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in