Radio 10 lanceert een dynamische merkcampagne waarin een speels gepresenteerde ‘10’ moet uitdragen dat de muziekzender een vast onderdeel is van het dagelijkse leven. De ‘0’ in de campagne bestaat telkens uit, herkenbare, elementen van alledag. Tegelijk met de introductie van de nieuwe campagne presenteert Radio 10 een nieuwe huisstijl. De campagne is ontwikkeld samen met Het bureau van Talpa Network.
Positieve image versterken'
Caroline Will, brand director radio, zegt dat de zender het merk in zijn volle kracht wil laten zien laten zien. ‘Of je er nu mee opstaat, tijdens het werk of onderweg, de nieuwe campagne laat zien dat wij als zender perfect in het dagelijkse leven van de luisteraar passen. Het positieve imago willen wij daarmee verder versterken.’
De Radio 10-commercial
Wouter van der Pauw, creatief directeur bij het Bureau van Talpa Network, zegt dat de branding van Radio 10 op een natuurlijke manier is verwerkt in de campagne. ‘Zo hebben we de emotie die zo belangrijk is voor een radiozender weten te behouden. Als intern bureau hebben we de volledige vrijheid gekregen om te kijken hoe we dit het beste konden doen.'
De campagne wordt uitgerold op tv, online, in print en als buitenreclame.
Lees ook: Talpa Network voegt alle creatieve afdelingen samen in 'het Bureau'
Credits:
Opdrachtgever Radio 10: Caroline Will (Brand Director), Roland Snoeijer (Radio Director), Rein Hendriks (Brand & Strategy Lead)
Creatief directeur: Wouter van der Pauw
Creative: Stefan Da Costa Gomez
Strategy director: Rose Zandvliet
Executive producer: Jenny Bakker
Creative producer: Fabian Muller & Wibout Warnaar
Design: Davidson Lopes, Stefan Da Costa Gomez, Tessa van den Brink
Regie: Daan Groot
Productie: Holy Fools Collin Maas, Tom Raeymaekers, Annemieke Boschma
DoP: Michel Rosendaal
Edit: Johannes de Jong , Ton Habraken
Audio: Philip Klees
Animatie: Menno Wisselink
Fotografie: Jaap Vliegenthart, Remko Modderkolk
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!