VPRO wil tv-aanbod aanpassen
De VPRO wil het televisieaanbod aanpassen, zodat het beter aansluit bij de wensen van potentiële kijkers.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat is de belangrijkste conclusie die de omroep trekt uit het gisteren verschenen rapport De magie van kwaliteit, geschreven door Irene Costera Meijer, docent Mediastudies aan de UvA.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Ze constateert dat 2,7 miljoen mensen zich ‘verbonden voelen’ met de VPRO, zo meldt NRC Handelsblad. Die groep herkent zich in de gids en de activiteiten die de omroep ontplooit op de radio en het web, maar kan zich minder vinden in de tv-programma’s van de VPRO.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVolgens directeur Peter Schrurs heeft de VPRO zich te sterk gericht op de inhoud van de programma’s. ‘Maar kijkers willen ook geraakt worden. Ze willen het verhaal beléven.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid