Overslaan en naar de inhoud gaan

VODW en de Positioneringsgroep zijn uit elkaar

Na drie jaar is er een eind gekomen aan de verbintenis tussen VODW en de Positioneringsgroep (PG). De PG is via een management buy out weer…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Beide onderdelen van VODW Marketing Village gingen hun eigen weg en kwamen elkaar maar een paar keer per jaar tegen bij een klant. Naar verluidt ging voor de PG de overhead van de hele groep daarom te zwaar wegen.

related partner content for mobile comes here

De directie van de PG bestaat uit Alexander Koene, Roland van Kralingen, Onno Maathuis, Frans-Jan van Rongen en Peter van Steensel. De vijf partners hebben het volledige eigendom verworven. Ze blijven vooralsnog gehuisvest op het terrein van de Marketing Village in Leusden, maar zullen waarschijnlijk binnen een jaar een ander kantoor betrekken.
Eerder stapte het designbureau Keja Donia al uit de Marketing Village, ook vanwege een gebrek aan synergie met de andere activiteiten van de groep. Marktonderzoekbureau MarketResponse maakt nog wel deel uit van de village. De PG is sinds 1993 actief in de Nederlandse markt als strategisch adviesbureau voor positionerings -en identiteitsvraagstukken van ondernemingen en organisaties.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in