Overslaan en naar de inhoud gaan

Toyota, Lexus en Suzuki definitief naar Havas Media Nederland

Louwman & Parqui en Nimag hebben na een uitgebreide pitch besloten de automerken Toyota, Lexus en Suzuki onder te brengen bij Havas Media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In april werd bekend dat importeur Louwman & Parqui . Eind vorige maand werd al duidelijk dat Havas Media de beste papieren had.

Het bureau gaat zorgen voor de geïntegreerde mediastrategie, -planning en -inkoop voor de merken Toyota, Lexus en Suzuki. Opvallend is dat Havas ook de merken Peugeot, Citroën en Kia bedient.

related partner content for mobile comes here

Marlies van Steenoven, mediamanager van Louwman en Parqui: &;De automotive markt wordt steeds competitiever waarbij de consument steeds lastiger te bereiken is. Het oriëntatie- en koopproces speelt zich steeds meer online af in plaats van in de showroom. Havas Media verraste ons met een sterke business-resultaatgedreven aanpak en een duidelijke senioriteit op digitaal en strategie.&;

Roel van den Borne, ceo Havas Media Nederland: &;De afgelopen jaren hebben we hard gewerkt aan het uitbouwen van het bureau, door te investeren in expertise, tools en onderzoek gericht op het digitale marketing-communicatiemodel van de toekomst. Het binnenhalen van een sterke lokale klant is de kroon op ons werk.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in