Overslaan en naar de inhoud gaan

Tien finalisten Start-up Academy Cannes

De Start-up Academy beleeft zijn debuut tijdens Lions Innovation.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er waren honderd inzendingen, waaruit tien start-ups werden gekozen door een panel (in samenwerking met R/GA).

1. LISNR - Cincinnati, OH, USA
A new communication platform that uses high frequency audio tones to interact with devices.

related partner content for mobile comes here

2. eBrandValue - Mountain View, CA, USA / Istanbul, Turkey
Integrates sales and marketing data with social signal management, enabling marketers to interrogate social data to increase the value of a brand and sales in real time.

3. MOSH. - New York, USA / Sydney, Australia
New digital platform for brands, artists, and causes that strengthens engagement with fans and customers.

4. Ingenious Smart Home - Istanbul, Turkey
Plug-and-play system designed to control home energy consumption through learned behaviour.

5. Laurel & Wolf - Los Angeles, CA, USA
Online interior design marketplace that makes professional interior design affordable and accessible.

6. Narratively - Brooklyn, NY, USA
Multimedia publication and content studio devoted to untold human stories.

7. Chargifi - London, UK
Wireless power transmitters providing a platform for interaction in public spaces.

8. In Loco Media - Recife, Brazil
Indoor location technology combined with a targeted adtech platform.

9. White Ops - New York, NY, USA
Pioneer in online advertising fraud detection.

10. SnowShoe Stamp - Madison, WI, USA
Creates small pieces of plastic that serve as physical keys to engaging digital content on mobile devices.

De deelnemers doen tijdens Cannes mee aan programma met mentorship sessies onder leiding van onder meer R/GA Founder Bob Greenberg, IPG-ceo Michael Roth en Mark D&;Arcy van Facebook.

De winnaar wordt bekend op 26 juni. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in