Themacampagne Telegraaf met water
De nieuwe themacampagne van De Telegraaf gaat vandaag van start. In de campagne wordt een link gelegd tussen water en De Telegraaf. Daarom…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De vergelijking gaat volgens De Telefgraaf op, omdat beide ‘typisch Hollands’, en ‘van ons allemaal’ zijn. Plus bieden ze beide 'verkoeling op het juiste moment’.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De Telegraaf een half miljoen flesjes water laten bottelen bij de Nederlandse mineraalwaterbron te Anloo (waarin ondernemer Willem van Kooten aandelen heeft). Deze flesjes worden gratis uitgedeeld op allerlei evenementen en beschikbaar gesteld aan verenigingen die zelf een evenement organiseren.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne is vanaf vandaag terug te vinden op tv (als eerste op SBS6), radio, print, internet en buitenreclame. De campagne heeft tot doel de merkpositie van De Telegraaf verder te versterken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid