Overslaan en naar de inhoud gaan

Themacampagne Telegraaf met water

De nieuwe themacampagne van De Telegraaf gaat vandaag van start. In de campagne wordt een link gelegd tussen water en De Telegraaf. Daarom…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De vergelijking gaat volgens De Telefgraaf op, omdat beide ‘typisch Hollands’, en ‘van ons allemaal’ zijn. Plus bieden ze beide 'verkoeling op het juiste moment’.

related partner content for mobile comes here

De Telegraaf een half miljoen flesjes water laten bottelen bij de Nederlandse mineraalwaterbron te Anloo (waarin ondernemer Willem van Kooten aandelen heeft). Deze flesjes worden gratis uitgedeeld op allerlei evenementen en beschikbaar gesteld aan verenigingen die zelf een evenement organiseren.

De campagne is vanaf vandaag terug te vinden op tv (als eerste op SBS6), radio, print, internet en buitenreclame. De campagne heeft tot doel de merkpositie van De Telegraaf verder te versterken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in