Stilte-reclameblok van La Trappe in de herhaling
Zaterdag 27 april wordt er om 18.50 uur op Nederland 2 een 3 minuten versie vertoond van het stille reclameblok van La Trappe.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Deze Engelse uitvoering van het blok met ‘stille commercials’ wordt door het reclamebureau van La Trappe BLRS ingezonden naar Cannes waar de commercial meedingt naar een Cannes Lion. Ook doet het concept van de campagne een gooi naar een Media Lion. Het idee voor de actie van La Trappe - waarin consumenten werden opgeroepen vorm te geven aan hun ultieme moment van stilte - is van creatief Martin Boomkens van BLRS en mediaplanner André Roof van De Media Maatschap.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid