Overslaan en naar de inhoud gaan

RTL met split screen commercials X-Men

RTL komt vandaag met een splitscreen- en ident-campagne ter promotie van de nieuwe bioscoopfilm X-Men: The Last Stand en de tv-première…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het materiaal is in samenwerking met Twentieth Century Fox tot stand gekomen. Tijdens de opnamen van de derde X-Men film is speciaal voor RTL uniek materiaal ontwikkeld voor een exclusieve campagne op RTL 4 en RTL 5. Dit materiaal is door de afdeling Creatie van RTL Nederland voor televisie bewerkt.

related partner content for mobile comes here

Programmadirecteur van RTL 5, Erland Galjaard, over de campagne: ‘Fox heeft heel goed nagedacht over het merk RTL en speciaal voor ons prachtig materiaal gedraaid, waarmee wij niet alleen onze eigen televisiepremière van X-Men United kunnen promoten, maar ook de Nederlandse première en de making of van X-Men: The Last Stand. De ideale kruisbestuiving dus.’

De splitscreen-promo's zijn ter promotie van X2: X-Men United en the making of van X-Men: The Last Stand, die zondag 21 mei op RTL 5 te zien zijn. De ident spots worden ingezet om de nieuwe speelfilm aan te kondigen, die op 25 mei in première gaat in de Nederlandse bioscopen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in