RTL met split screen commercials X-Men
Het materiaal is in samenwerking met Twentieth Century Fox tot stand gekomen. Tijdens de opnamen van de derde X-Men film is speciaal voor RTL uniek materiaal ontwikkeld voor een exclusieve campagne op RTL 4 en RTL 5. Dit materiaal is door de afdeling Creatie van RTL Nederland voor televisie bewerkt.
Programmadirecteur van RTL 5, Erland Galjaard, over de campagne: ‘Fox heeft heel goed nagedacht over het merk RTL en speciaal voor ons prachtig materiaal gedraaid, waarmee wij niet alleen onze eigen televisiepremière van X-Men United kunnen promoten, maar ook de Nederlandse première en de making of van X-Men: The Last Stand. De ideale kruisbestuiving dus.’
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaDe splitscreen-promo's zijn ter promotie van X2: X-Men United en the making of van X-Men: The Last Stand, die zondag 21 mei op RTL 5 te zien zijn. De ident spots worden ingezet om de nieuwe speelfilm aan te kondigen, die op 25 mei in première gaat in de Nederlandse bioscopen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid