Adverteren op de huid van je doelgroep


Dichter bij je doelgroep kun je niet komen. In de nachtclubs van Australie kan de adverteerder haar reclameboodschap tegenwoordig kwijt op de huid van de doelgroep, zo las ik net op Springwise (inspirerende site voor marketeers trouwens!).
Aan de binnenkant van de pols, waar meestal het bewijs van entree gestempeld wordt, komt nu een afdruk van het logo (en eventueel pay off) van de adverteerder. Een deel van de reclameopbrengsten vloeit terug naar de clubeigenaren.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEven simpel als slim bedacht door Passout Marketing. Volgens eigen zeggen bereiken ze al meer dan 2,5 miljoen personen tussen de 18 en 35 jaar en dit aantal groeit nog elke dag. In India is het idee inmiddels ook opgepakt.
Benieuwd wanneer je in 11 of Panama bestempeld wordt...
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid