Overslaan en naar de inhoud gaan

Adverteren op de huid van je doelgroep

Dichter bij je doelgroep kun je niet komen. In de nachtclubs van Australie kan de adverteerder haar reclameboodschap tegenwoordig kwijt op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dichter bij je doelgroep kun je niet komen. In de nachtclubs van Australie kan de adverteerder haar reclameboodschap tegenwoordig kwijt op de huid van de doelgroep, zo las ik net op (inspirerende site voor marketeers trouwens!).

related partner content for mobile comes here

Aan de binnenkant van de pols, waar meestal het bewijs van entree gestempeld wordt, komt nu een afdruk van het logo (en eventueel pay off) van de adverteerder. Een deel van de reclameopbrengsten vloeit terug naar de clubeigenaren.

Even simpel als slim bedacht door . Volgens eigen zeggen bereiken ze al meer dan 2,5 miljoen personen tussen de 18 en 35 jaar en dit aantal groeit nog elke dag. In India is het idee inmiddels ook opgepakt.

Benieuwd wanneer je in 11 of Panama bestempeld wordt...

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in