Overslaan en naar de inhoud gaan

Reclame-vrije zenders populair bij Amerikanen

Steeds meer Amerikanen blijken bereid te betalen voor zenders zonder reclame. Vooral betaalkanaal HBO profiteert ervan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De belangstelling voor premium cable channels als Disney, Max, Showtime en HBO groeit in Amerika, aldus een artikel in NRC Handelsblad. De kanalen brengen televisie zonder reclameonderbrekingen en steeds meer Amerikanen zijn bereid daar iets extra's voor te betalen. Van deze betaalkanalen is HBO (Home Box Office) kwalitatief het best, het rijkst en het heeft de meeste abonnees. Ruim 37 miljoen Amerikanen betalen jaarlijks ongeveer 50 tot 60 dollar om de programma's van de zender te kunnen bekijken. HBO is onderdeel van AOL Time Warner en heeft een jaaromzet van ongeveer 2,4 miljard dollar.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in