Reclame-vrije zenders populair bij Amerikanen
Steeds meer Amerikanen blijken bereid te betalen voor zenders zonder reclame. Vooral betaalkanaal HBO profiteert ervan.
De belangstelling voor premium cable channels als Disney, Max, Showtime en HBO groeit in Amerika, aldus een artikel in NRC Handelsblad. De kanalen brengen televisie zonder reclameonderbrekingen en steeds meer Amerikanen zijn bereid daar iets extra's voor te betalen. Van deze betaalkanalen is HBO (Home Box Office) kwalitatief het best, het rijkst en het heeft de meeste abonnees. Ruim 37 miljoen Amerikanen betalen jaarlijks ongeveer 50 tot 60 dollar om de programma's van de zender te kunnen bekijken. HBO is onderdeel van AOL Time Warner en heeft een jaaromzet van ongeveer 2,4 miljard dollar.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid