Overslaan en naar de inhoud gaan

Randstad België wil zakelijk contact menselijker maken in salescampagne

Uitzendbureau komt met de Future Folder als houvast voor ondernemers en bedrijven.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Met de campagne ‘creating meaningful conversations’ komt Randstad België samen met Likefriends met de eerste campagne van het nieuwe jaar. Het Amsterdamse bureau is verantwoordelijk voor de strategie, concept en productie.

related partner content for mobile comes here

Randstad wil het gesprek aangaan met ondernemers en bedrijven die op zoek zijn naar nieuw talent. Voor deze campagne is de Future Folder ontwikkeld. Dit is een overzicht waarin elementen worden gedeeld voor een succesvolle samenwerking, waarbij gezamenlijke doelen, effectieve oplossingen en persoonlijk advies aan bod komen.

De samenwerking tussen Randstad België en Likefriends is begonnen in augustus 2017 met de lancering van de merkbelofte Human Forward, waarbij technologische vooruitgang van toegevoegde waarde moet zijn voor menselijk contact. De focus ligt op efficiënter werken, waardoor er meer tijd overblijft voor het versterken van persoonlijk contact.

Bij de ontwikkeling van de salescampagne voor de Belgische markt zal een reeks campagnes en middelen worden uitgerold. Voor de ‘meaningful conversations’ zullen bijvoorbeeld ook themamiddagen voor klanten worden georganiseerd.

Katrien de Kinderen, brandmanager Randstad België, licht toe: ‘Samen met Likefriends ontwikkelden we allereerst een sterke strategie die de basis heeft gelegd voor een consistente communicatie gedurende het jaar. Met een sterk concept voor onze eerste salesactie van het jaar, en uitstekende buy-in binnen de organisatie, plukken we daar nu de vruchten van.’

Het eerste deel van de campagne zal deze maand worden uitgerold. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in