Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabobank winnaar bij SponsorRingen

Rabobank is de grote winnaar geworden van de SponsorRingen 2005. De bank won zowel de SponsorRing Oeuvre als de SponsorRing in de categorie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De bank kreeg de prijzen gisterenavond tijdens de uitreiking van de SponsorRingen in het Amsterdamse Amstelborgh. Voor het eerst was het ook voor het aanwezige publiek mogelijk om een winnaar te kiezen voor de oeuvre prijs. Met sms kon er gestemd worden op de Rabobank, Unilever en Redbull. Aan het einde van de avond kwam de Rabobank als winnaar uit de bus voor haar sponsorwerk voor de wieler- en paardensport, hockey en het Van Gogh Museum.

related partner content for mobile comes here

Andere winnaars waren in de categorie Sport: ING en de Amsterdam Marathon, de categorie Media: Het Blok en de Postbank, de categorie Maatschappij: Pink Ribbon en Sanoma Uitgevers, de categorie Kunst de Rabobank en de Van Gogh Museumbus, de categorie Cultuur en Entertainment: Amstel en de ballenbar.

De SponsorRing Innovatie, die voor het eerst werd uitgereikt, ging naar Heineken en het online hiphop magazine State.

De jury stond weer onder voorzitterschap van Martijn Sanders, directeur van het Concertgebouw. De andere juryleden waren Niek Jan van Damme (T-Mobile), Otto van der Harst (Selmore), Ruurd Hielkema (Trendbox), Alfred Levi (MM&MO) en Roel van Veggel (Rabobank Nederland).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in