Overslaan en naar de inhoud gaan

Oor brengt 'Flashback's'-info nu Backstage stopt

Het magazine BackStage en het daaraan gekoppelde loyalty-programma met onder meer een gelijknamige kortingkaart gaan verdwijnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Blad en kaart bereikten maandelijks zo'n tienduizend mensen. Informatie over de concertreeks Marlboro Flashbacks zal nu worden opgenomen in de redactionele kolommen van muziekblad Oor, waarin een periodiek geïntegreerde 'special' zal verschijnen. "Verschuivingen in medialand waarmee tabaksfabrikanten geconfronteerd worden, maakten het voor sponsor Marlboro niet meer doenlijk om de communicatie voort te zetten", aldus Flashback's bedenker/producent Peter Kroone van marketingbureau Companions die tevens drie jaar lang Backstage uitgaf. Marlboro wilde gezien de beperkende maatregelen omtrent tabakspubliciteit 'geen risico lopen' en trok zich terug als sponsor van het magazine. Volgend jaar gebeurt waarschijnlijk hetzelfde bij het in 1995 gestartte evenement.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in