Overslaan en naar de inhoud gaan

NH Hotel Group-campagne zet kijker midden in het Krasnapolsky

Met de 360 graden-campagne introduceert de hotelketen zijn premium merk, NH Collection.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

en tekenen voor de realisatie van de campagne.

related partner content for mobile comes here

De campagne moet in details tonen wat deze ‘premium hotels’ zo bijzonder maakt. Met de VR 360-video’s krijgt de gast de mogelijkheid om al voor het bezoek door twee NH Collection hotels te wandelen: Grand Hotel Krasnapolsky en Doelen, beiden in Amsterdam.

360 graden rondleiding

In de video praat de hostess over diverse wetenswaardigheden, over bijzondere gasten die er eerder verbleven, de kenmerkende architectuur en historische gebeurtenissen die er in de loop der jaren plaatsvonden.

‘De video en de 360-benadering past uitstekend bij de merkwaarden van NH Collection’, vertelt , head of Moxie Amsterdam. ‘We hebben hiermee de standaard neergezet van hoe je anno nu een luxe hotel optimaal onder de aandacht van de doelgroep brengt.’

De 360-graden video komt het best tot zijn recht via een VR-bril, waardoor de werkelijke ervaring, mede door de 360-sound, zo dicht mogelijk wordt benaderd. Daarnaast zijn er natuurlijk versies die bekeken kunnen worden op YouTube en Facebook. De VR versie van de film zal actief worden ingezet op plekken waar de doelgroep zich ophoudt, als het vliegveld en premium shuttles.

De campagne is sinds 7 april online te bekijken:

Credits
Adverteerder: NH Hotel Group Benelux
Verantwoordelijk bij klant: Rianne Sikkema
Bureau: Moxie Amsterdam
Productie maatschappij: Made.For.Digital
Virtual Reality-film: Robbert-Jan Vos

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in