Overslaan en naar de inhoud gaan

Local online advertising heeft een trage start

De verwachtingen van local online advertising zijn wat hoger dan de cijfers. Volgens eMarketer is slechts 7,9% procent van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De verwachtingen van local online advertising zijn wat hoger dan de cijfers. Volgens is slechts 7,9% procent van de internet-advertenties local aan 't eind van 2006. Het lokale contact tussen de gebruiker en de aanbieder komt voornamelijk via search binnen, omdat local ad's veelal op conversie worden gemeten. Click-per-call is daar in de U.S. een voorbeeld van.

related partner content for mobile comes here

Search maakt daar al volgens hetzelfde al 40% van de totale online-ad's uit. Paid-search als percentage van de totale local uitgaven bedraagt zelfs 55%. De grote search engines overschaduwen daarbij kleinere lokale search engines..

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in