Overslaan en naar de inhoud gaan

Joint promotion Top100: Libelle aan kop

Promotional Partners heeft een top 100 samengesteld van merken die in 2008 aan joint promotion hebben gedaan. Het merk dat in 2008 de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bureau heeft een promotion database (met plusminus 55.000 landelijke promoties) en daaruit een lijst opgezet van landelijke merken die aan joint promotion doen.

related partner content for mobile comes here

Uit de top 100 blijkt dat de eerste vier plekken worden ingenomen door printmedia. Het bureau heeft printmedia opgedeeld in: tijdschriften, omroepbladen en kranten/dagbladen. In de categorie tijdschriften komen Libelle en Margriet als winnaars uit de strijd. Samen waren zij in 2008 goed voor bijna 400 joint promotions.

In de categorie omroepbladen is Veronica Magazine in 2008 de winnaar. Voor de categorie kranten/dagbladen geldt dat Algemeen Dagblad in 2008 de meeste joint promotions heeft opgezet.

In de top100 staat Libelle op de eerste plaats, Veronica Magazine op de tweede en Margriet op de derde en Algemeen Dagblad op de vierde plaats.

Andere toppers in joint promotion waren in 2008: ANWB, Nintendo, Walt Disney, Warner Bros en Landal GreenParks.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in