Overslaan en naar de inhoud gaan

Jamba test in-game advertising

Mobiele entertainment leverancier Jamba (onder meer bekend van de ringtones) en reclamekanalen provider innerActive Smart Media starten een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze op consumenten gerichte infotainment proef biedt Britse abonnees van
mobiele telefoons de mogelijkheid om gratis mobile games te downloaden. De gebruikers zullen aan reclameboodschappen worden blootgesteld die op een dynamische manier in het spel zijn verwerkt en die voortdurend aan verandering onderhevig zijn. Adverteerders zijn onder meer Calvin Klein, Domino's Pizza, Fox,
Paramount Pictures en eBay.

related partner content for mobile comes here

De mobile in-game reclames zijn gericht op en gesegmenteerd in
real-time, al naar gelang het gedrag en de antwoorden van de gebruiker en
genereren extra's, zoals wallpapers & film trailers en de mogelijkheid verschillende prijzen te winnen. Lee Fenton, Directeur Operaties van Jamba, ziet deze wijze van reclamemaken als een nieuwe bron van inkomsten: 'In-game reclame is een goede manier om nieuwe gebruikers kennis te laten maken met mobile games.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in