‘Groei Nederlandse tv-bestedingen 4 procent’
Het WK heeft in Duitsland niet voor veel hogere tv-bestedingen gezorgd. In Nederland groeiden de tv-bestedingen met 4 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat meldt ZenithOptimedia in zijn wereldwijde ‘advertising forecast’ die vandaag bekend werd gemaakt. Volgens het mediabureau stegen de bestedingen op tv in gastland Duitsland nauwelijks door het WK. ‘We voorspellen dat in Duitsland de tv-bestedingen dit jaar met 1,6 procent groeien. Dat was vorig jaar nog 1,2 procent. In België is de verwachte groei 3,4 procent, in Frankrijk 3,5 en in Nederland 4 procent. In Groot-Brittannië is het slechts 1 procent.’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
ZenithOptimedia is positief over de totale internationale reclamebestedingen. Die zullen 6,1 procent stijgen in 2006. De voorspelling was in april nog 6,0 procent.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Media & Marketing Europe.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid