Overslaan en naar de inhoud gaan

Gitta Barteling wint VMC Pluim 2000

Gitta Barteling heeft de VMC Pluim 2000 gewonnen. Deze aanmoedigingsprijs wordt tweejaarlijks uitgereikt door het netwerk voor Vrouwen in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De andere genomineerden waren Christel van der Boom van DLV Public Relations in Amsterdam en Mariken van Woerkum werkzaam op het Ministerie van Justitie in Den Haag. De jury toetste de kandidaten op de volgende criteria: minder dan vijf jaar werkzaam in marketing of communicatie, op een bijzondere, eigen wijze te werk gaan, vooruitstrevend, creatief en vernieuwend zaken oppakken, concrete, recente resultaten laten zien van eigen projecten, jezelf op een duidelijke wijze in exact vijf minuten presenteren en in vijf minuten een visie over e-commerce neerzetten.

related partner content for mobile comes here

‘Gitta toont zich als een zeer harde werker die haar weg wel weet te vinden en haar eigen gang gaat zonder dat ze het strategisch belang van haar werkgever uit het oog verliest’, meldt het juryrapport. De jury bestond uit Betteke van Ruler, docente Communicatie aan de VU Amsterdam, Frithjof de Haan, voorzitter van de beroepsvereniging voor Communicatie, Eline Danker, general manager van Buena Vista International (Europe), Michael van Os, hoofdredacteur Adformatie en Anne-Marie Voorhoeve, voorzitter VMC.

Barteling kreeg als prijs een glazen VMC Pluim met inscriptie, een mediatraining van Brainbox Media en gratis lidmaatschappen van Marketing Executive Center en VMC. (3-10-2000)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in