Sexy Ketjap wint wedstrijd UnoNoodles
De wedstrijd die voedingsconcern Van den Bergh (Unilever) uitschreef om vier nieuwe smaken UnoNoodles onder de aandacht van het publiek te…
Vier teams van ‘gewone’ consumenten bedachten elk een campagne om een van de vier smaken Beef, Ketjap, Oosterse Groente en Red Chilli te promoten. Een jury bestaande uit twee medewerkers van Van den Bergh en twee van reclamebureau Lowe Lintas, beoordeelden de reclamecampagnes op bereik, uitvoering, relevantie en creativiteit.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Sexy Ketjap scoorde vooral hoog op uitvoering en bereik bij het publiek. De stunt met het ligbad, de badgasten en de ketjap, sloeg volgens de jury aan bij een groot publiek. Het tweekoppige team heeft gisteravond een cheque van 25.000 gulden netto in ontvangst genomen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid