Farmagiganten willen televisie gaan maken
De Britse krant 'The Guardian' meldt in haar online editie, dat de farmaproducenten Procter&Gamble, Pfizer, Novartis en…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Britse krant 'The Guardian' meldt in haar online editie, dat de farmaproducenten Procter&Gamble, Pfizer, Novartis en Johnson&Johnson van plan zijn om een digitaal, interactief tv-kanaal met medisch nieuws op te zetten
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Volgens de krant proberen de producenten op een creatieve manier het Europese verbod op geneesmiddelenreclame te omzeilen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn een proefuitzending van het 'European Patient Information Channel', waarover de krant beschikt, wordt de kijker verschillende mogelijkheden geboden om voor verschillende behandelswijzen te kiezen.
Het plan wordt nu voorgelegd aan de Europese Commissie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid