Overslaan en naar de inhoud gaan

Doe mee aan Mobile Concepts 2013

MobileMarketing.nl organiseert deze maand de Mobile Concepts 2013 competitie. Mobiele bureaus, reclamebureaus en studenten kunnen hun meest…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Veel prachtige mobiele concepten zien het levenslicht niet. MobileMarketing.nl zal de mooiste mobiele concepten daarom een podium geven. Dat kunnen ook zelfbedachte concepten zijn, een ‘open pitch’ richting een adverteerder.

related partner content for mobile comes here

Op 1 november wordt het beste creatieve concept gekozen door de jury. De winnaar ontvangt €5.000,- aan mediawaarde voor een mobile display advertising campagne op TVGids.tv

Heeft jouw bureau of heb jijzelf dus een creatief mobiel meesterwerkje bedacht dat is afgeketst, of in een la ligt of nog onder de neus van een adverteerder geschoven dient te worden? Stuur dan je concept in.

Voorwaarden:

  • Aan deelname zijn geen kosten verbonden.
  • Het ingezonden mobiele concept dient merkgerelateerd te zijn. In het concept dient een (fictief) merk gebruikt te worden,
  • Inzending dient focus te hebben op creatief gebruikt van mobile marketing en -advertising.
  • De ingezonden Mobile Concepts mogen in diverse vormen zijn: app, mobile display campagne, mobile website etc.
  • MobileMarketing.nl houdt ten allen tijden het recht om deelname te weigeren.
  • Alle rechten van het creatieve concept blijven in eigen bezit.
  • Jury bestaat uit Sven Huberts (Isobar), Richard Otto (MobileMarketing.nl), Nils Adriaans (Creatie) en Stijn Veeger (Mobile Pioneers)
  • De prijs van €5.000,- kan als mobiele display advertising campagne naar eigen keuze worden ingezet.
  • Tot 30 oktober 2013 kun je je Mobile Concepts inzenden.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in