Overslaan en naar de inhoud gaan

Cyberwandelgang als pr-middel

Op de site Indewandelgang.nl kunnen (ex-)medewerkers hun werkgever in een korte recensie neerzetten, afmaken of de hemel in prijzen. Soms…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De internetsite is een prikbord voor meningen over (ex-)werkgevers. Initiatiefneemster Van der Burg meent dat de site nuttig is om achter de kenmerken van een bedrijf als werkgever te komen. De bronnen van de recensies zijn echter niet te achterhalen en er zit geen strenge selectie achter de geplaatste inzendingen. Van der Burg: 'Ik hoor zelfs wel eens dat de pr-afdeling van een bedrijf zelf een stukje heeft geplaatst. Dat zou best kunnen, maar als de recensie te positief is, wordt dat vanzelf wel weer rechtgetrokken door diegene die het er niet mee eens is.'

related partner content for mobile comes here

Van der Burg wil de site uitbouwen en is daartoe in contact met een vakbond getreden. 'Zij hebben er zicht op welke recensies het meest kloppen. Als de groei in de huidige stroom nieuwe inzendingen doorzet, moet er op een gegeven moment een schifting of rangorde worden aangebracht.' (Bron: Trouw)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in