Overslaan en naar de inhoud gaan

App op radiocommercials te maken

Gratis RAB EarApp voor reclamecreatieven.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanaf deze week kunnen reclame heel gemakkelijk van hun radioconcept een demo maken en delen via de RAB EarApp.  Met deze ‘auditieve storyboard’ app kunnen reclamecreatieven hun radio concept beter bij hun klant presenteren.

related partner content for mobile comes here

Het script van een radio concept gaat vaak over diverse schrijven voordat de eindverantwoordelijke een beslisssing neemt. Het Radio Advies Bureau heeft nu een app geïntroduceerd waarmee reclamemakers hun radio concept zelf kunnen opnemen, muziek en geluidseffecten kunnen toevoegen en met een druk op de knop het resultaat kunnen mailen. Hierdoor kunnen creatieven hun audio concept duidelijker overbrengen.

Het RAB (Radio Advies Bureau) is de marketingorganisatie van alle landelijke en regionale, publieke en commerciële radiostations en staat voor het vermarkten van radiokennis & inspiratie van nu en van morgen voor de adverteerder en haar adviseurs.

De via de App Store en verkrijgbaar voor iOS.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in