Overslaan en naar de inhoud gaan

An Inconvenient Truth, Part Two

Morgen begint op Hollywood Boulevard de eerste conferentie over hoe de entertainment industrie om moet gaan met de klimaatproblematiek;…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Morgen begint op Hollywood Boulevard de eerste conferentie over hoe de entertainment industrie om moet gaan met de klimaatproblematiek; .
Het draait hier niet alleen om een zo zuinig en schoon mogelijk productieproces maar óók om de output van dat proces.

related partner content for mobile comes here

Kortom, groene entertainment.

Sprekers zijn onder andere de makers van An Incovenient Truth. De storytelling power van Hollywood is ongekend, zo heeft deze film weer eens laten zien. Maar natuurlijk ook andere entertainment fenomenen als Live Aid en Live Earth hebben hun effect gehad. Hollywood is zich bewust van haar kracht, getuige het programma:

"How can the (music) industry use its influence, whether in record labels, songwriting, performing, and concerts to educate the public?"

"Hot topic: Celebrity Activism."

De kans is dus groot dat het aloude thema 'held red de wereld' een nieuwe dimensie gaat krijgen. Opvallend is dat ook in Hollywood geworsteld wordt met de vraag hoe je hier commercieel mee om moet gaan.

"How can advertisers and brand managers deliver a credible green message to consumers with your existing products? The demand for 'green' products is here, but the ability to deliver has not caught up."

"How can advertising campaigns use environmental themes to enhance their brand? How can publicists and advertisers promote green initiatives without seeming exploitative to influence consumer awareness?"

Straks maar even de samenvatting opvragen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in